Jouw boekhouder 2.0,
sparring partner,
extra stel hersens, cijferbaas
& veel meer 

We geven net zoveel aandacht aan jouw financiële situatie, als dat jij geeft aan ondernemen. Met ruim 30 jaar ervaring op de teller ondersteunen wij bedrijven en ZZP'ers op het gebied van financiële administratie, loonadministratie, belastingaangiften en het jaarwerk. Met een digitale focus, maar altijd een eenvoudige en persoonlijke aanpak.

Wij groeien mee 

Geen gerommel meer met papieren boekhouding, maar een real-time geüpdatete boekhouding door innovatieve software met scanning- en herkenning features. We kunnen niet om het digi-tijdperk heen. We schieten in de versnelling en groeien met onze klanten en als boekhoudbedrijf nog harder. Want er is meer tijd om in de adviserende rol te kruipen en alle pijlen op de toekomst te richten. Jouw toekomst. 

Business challenge-pana (1).png
Robot_automatisch_boekhouden.png
Think different-pana (1).png

Hierin maken wij het verschil

We spreken dezelfde taal en leren je cijfers begrijpen

Een pro-actieve en persoonlijke begeleiding in jouw weg naar de top

We hebben en maken tijd voor individueel advies door ons geautomatiseerde boekhoudprogramma

Ff boekhouden is niet voor niets ff; we houden het simpel, zonder poespas en besparen tijd. Zodat jij gewoon kunt doen waar je goed in bent: ondernemen.

Groei stopt nooit!
Ook wij niet

2022

Ook wij groeien door en mede door de automatisering en digitalisering, is er minder behoefte aan archiefruimte en meer behoefte aan een fris, modern pand. Daarom verhuizen we vanaf september naar De Markt 121 in Krimpen aan de Lek. 

Ook zijn we per 1 juli een samenwerking aangegaan met Oculus Groep. De deskundigheid en frisse wind van deze groep zal ons enorm helpen om de continuïteit van FF Boekhouden verder voort te zetten. 

2017

In het jaar 2017 is het tijd voor een aanpak van nu. Wij hebben onze visie op de administratieve dienstverlening herijkt. Onze administratieve dienstverlening hebben wij ondergebracht binnen FF Boekhouden. En de advisering valt onder Frietman & Van Vugt Bedrijfsadvisering.

2009

In het jaar 2009 hebben we het woonhuis ingeruild voor een mooi kantoorpand in de Marijke Staete in Krimpen aan de Lek. Een mooie stap, voor een nieuwe toekomst! 

1977

Ons boekhoudkantoor startte in 1977 vanuit het woonhuis onder de naam Administratiekantoor P. van Vugt en werd opgericht door Piet van Vugt. Zijn deskundigheid en nauwkeurigheid werden door zijn klanten hoog gewaardeerd. De werkzaamheden bestonden destijds voornamelijk uit het verwerken van de administratie en het doen van alle mogelijke fiscale aangiften.

1997

In het jaar 1997 overleed Piet vrij plotseling en werd het kantoor voortgezet door zijn schoonzoon Fred Frietman en dochter Jacqueline van Vugt. Fred heeft een jarenlange bancaire achtergrond in diverse functies en Jacqueline is na haar schooltijd altijd werkzaam geweest in administratieve en secretariële functies. Door sterke toename van het klantenbestand groeide het bedrijf in korte tijd naar 5 werknemers.

Onze harde werkers

fred.png

Fred

Bedrijfsadviseur

Translator-pana.png

Jacqueline

Senior Administrateur

Digital presentation-pana2.png

Dave

Senior Administrateur

Telework-pana.png

Karin

Administratief Medewerker

Woman thinking-pana.png

Janneke

Senior Administrateur